Spårlöst !

     Datum: 2008-04-03 Kl: 21:09:09
Har precis kolalt färdigt på tv 4 nya program "Spårlöst". Fy farao vad bra det var fast det var ju i och för sig precis som deras gamla program "Saknad" och allt vad dom hette, men det gör mig ingenting. Jag älskar det lika mycket nu som då. Tjejen var ju kalassöt och hon lipade ju som en gris. När hon träffade sin pappa så var det så vackert så jag kände för att lipa själv. Men nu ska jag kollade på mitt nya Gossip Girl avsnitt för en andra och sista gång idag !

Egen hårvård i skolan i morgon. Det sitter superbt eftersom jag bara han klippa halva mitt hår idag, så det får klippas färdigt i morgon. Sen ska det väll slängas i lite slingor med. Det kan hända att jag lägger upp en bild på slutresultatet och det kan också hända att det inte kommer någon bild. Vi får se.

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0