Stekta lukter !

     Datum: 2008-04-16 Kl: 08:06:45
Idag luktade det pannkakor/våfflor i hela bussen hela vägen och det var gudomligt ! Det luktade så gott men det gjorde mig hungrig. Jag undrar lite över vad lukten kom ifrån för det satt ingen i bussen som åt vofflor iaf. Men jag slår ett slag för mer pannkakor/vofflor lukter i bussarna !

Snart är det datakunskap som gäller och jag ska läsa igenom ett häfte om hur en dator är uppbyggd. Intresserar det mig? Nej, jag skiter i hur den är uppbyggd bara den fungerar.

Kommentarer
Postat av: Majken

vill hon ha hjälp måste hon mejla mig själv. säg åt henne att skriva med lite om sig själv, hur hon vill ha det osv.
[email protected]
kram!

2008-04-16 @ 13:04:20
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0