Usel morgon blev till världens bästa dag !

     Datum: 2008-04-08 Kl: 10:01:23
Jag var tjurig redan när jag vaknade idag. Jag hittade inga byxor när jag skulle ta på mig idag så jag fick ta en löparrunda i hela huset i jakt efter lyckan och tillslut hittade jag ett par i torkskåpet som jag fick offra mig att ta. Dom var fortfarande blöta så det kändes som jag gick omkring med en smärre kissfläck i röven. Sen så låg jag efter i min tidsplanering och tjurig var jag och kallt var det. Men sen uppmuntrade mamma mig lite med att vi kanske ska till Donken efter skolan. Det räddade min dag. Sen nu så fick vi klippa oss på lektionen så nu har jag äntligen fixat till frillan. Vi får antagligen gå och kolla på när killarna spelar skol-sm  i fotboll så då slipper vi svenskan. Hoppas, hoppas, hoppas !

Nu ska jag iväg och klippa Sofia, för det tjatas som satan om det ;D

Kommentarer
Postat av: hanna

att det var ;) Ted gärdestaaaaaaad

2008-04-08 @ 15:00:30
URL: http://www.hannanielsen.blogg.se
Postat av: Sara

Åhh det låter som att du haft och kommer få en fortsatt trevlig dag ;)
Jag har varit i skolan, sen chillat där med kompisar och nu tänkte jag sova en stund! Är sjukt trött!

2008-04-08 @ 18:52:50
URL: http://bysara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0