Back to school again !

     Datum: 2008-08-19 Kl: 20:59:11
Nu är skolan igång igen och det märks. Jag är rätt så trött efter bara ca 4 timmar sömn och en uppstigning vid 05.20.
Det var kul att träffa alla igen men efter ca 15 minuter så tyckte jag att vi kunde gå hem igen. Vi fick nya saxar, kniv, kammar och bostar och det var lite som en minijulafton.
Alla nya ettor är ju för farao snygga och stora som hus. Själv kom man där och kände sig som en liten mobbad glasögonorm trots att jag inte har glasögon. Fattar ni hur illa det är då ?

Annars så startade skolan verkligen med ett språng. Vi sattes i arbete med ett projektarbete där vi skulle välja en kultur, skriva om den och sen göra frisyrer som passar till det. Till råga på allt så ska vi redovisa allt för ettorna på torsdag och min lilla grupp har inte kommit någonstans och det är sista arbetsdagen imorgon. Men vi ska inte glömma att Linn sitter nu hemma på sin fritid och söker information. Linn är så studiemotiverad ska ni alla veta.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på dokumentären "Hjälp - Jag kan inte sluta fisa" tills Paradise Hotel börjar. Och nej, jag skojar inte. Det heter verklgen så.


Fett schema va ? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0