Fredag

     Datum: 2008-08-08 Kl: 17:48:13
Tjo flöjt vilket åskväder vi hade inatt. Blixtarna lyste upp hela himlen och endast därför umgicks jag med mina syskon för en stund. Vi satt i Jonas säng och jag tvingade dom vara med på en gissningslek som tidsfördriv. Sen så hade jag & Fidde lite smskontakt med som var mycket uppskattad.

Idag är första gången på några dagar som jag tar mig friheten till att faktiskt klä på mig och försöka ha ett liv.
Jag har faktiskt varit och handlat smycken för ett 2 år gammalt presentkort.
Efter det tog jag mig till Amanda och snyltade lite äppelpaj som hade rikligt med deg på sig. Den satt perfa !

Nu ska jag sätta igång mit nya projekt som går ut på att frälsa Amanda i One tree hill. Det måste gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0