Insparken - 08 !

     Datum: 2008-08-23 Kl: 11:34:40

Igår kväll var det då Gislaveds inspark som stod på programmet. Jag var egentligen inte bjuden på förfesten och jag var inte elev på skolan, men med lite hjälp under veckan som kom jag in.
Förfesten var helt okej. Paulina började ljuga om vad hon hette och vilken klass hon gick i så då var jag tvungen att hänga på. Men sen så kom en trea fram till oss och sa att vi inte hade behövt ljuga och sa att det var jättekul att vi var där, så då slapp vi det problemet.

Kul att se alla ettor sen som kom fram till en och började babbla om att dom kände en, att vi var bästa kompisar på dagis osv. Jag hade sjukt kul tillsammans med Paulina, Carlsson & Giang. Bilfärden till Parken var nästan det roligaste. I Reftele var vi tvugna att stanna för att vi skulle ut och kissa. Vi låg i ett dike med as högt gräs och Mathilda brände upp hela benen på brännässlor.
Väl framme i Parken kom vi in, jag med någon annans biljett. Sen dansade vi aset av oss i 50 minuter för sen stängde det. Vi upptäckte då att vi kanske hade kommit lite sent, men bättre sent än aldrig.

Tyvärr har jag inga kort att visa, för det var ingen som var i sådant tillstånd att det gick att ta några.

Nu ska jag ta på mig något, för sen blir det pizza med enbart tjejer. Vi är lite emot killar så här nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0