Juckee & Macoos

     Datum: 2008-08-29 Kl: 12:52:08
Igår kväll blev jag så snällt injuden till filmkväll hos Marcus med Joakim. Vi försökte kolla på två olika filmer men när popcornen var slut så gick det helt enkelt inte. Så vi satt bara och hängde nere i Marcus relaxrum som för övrigt har blivi så häftigt ! Marcus visade mig sitt helt onödiga köp som var en armstrumpa med låtsas tatueringar på. Men Jocke var helt  fashinerad över det och skulle köpa sig en lika dan.

Efter ett tag förflyttade vi i alla fall oss upp till Marcus rum där dom kollade busstider, lyssnade på techno och jag läte Marcus "Boken om mig själv". Han har förövrigt nästan skrivit av allt ur min bok. Så mycket att han till och med skrev "min man och mina två barn" .

Sen gick jag & Jocke hem i alla fall och Jocke cyklade på sin omgjorda cykel. Den har ett omgort framhjul som sitter 2 meter längre fram än på en vanlig cykel och ett påsatt ryggstöd av en gammal datorstol. Jocke var snäll och skjutsade mig på den till Amanda där jag skulle hämta min cykel. Dock så var det inte särskilt lätt då jag skulle stå på ramen mellan benen på honom och det låter för jävligt, jag vet (Paulina, jag ska ringa dig och förklara sen). Men på något sätt så kom vi i alla fall hem tillslut.


Macoos & Juckee ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0