Klädpoker !

     Datum: 2008-08-30 Kl: 11:40:20
Igår spenderades kvällen hemma hos Rasmus med vi gamla vanliga och lite smålandsstenarbor. Rasmus har ett väldigt fint hus för övrigt då hans föräldrar är konstnärliga. I alla fall, tydligen var det klädpoker som stod på schemat. Jag vet inte vems idé det var men klädpoker blev det. Vi spelade på ett ganska bra tag och efter en stund så var det ganska avklätt i soffan mitt emot oss som bestod av killar medans vi i tjejsoffan satt nästan i full mundering. Vi spelade av dom kläderna på ett löpande band. Helt plötsligt mitt i spelet så knackade det på fönstret, då var det Marcus. Villkoret på att han skulle få komma in och vara med var att han tog av sig till kalsonger direkt och det var inga problem att övertala honom. Redan i hallen hade han slitit av sig alla kläder och kom glatt in. Här skämms vi inte. Tillslut så förlorade jag mot Mathilda, men vi var bäst ändå med tanke på att vi spelat av kläderna på 5 killar.

Efter att man äntligen hade fått ta på sig begick vi oss ner till korvkiosken och köpte lite mat. Sen höll vi på att frysa ihjäl så vi gick alla hem till Rasmus igen och tryckte ner oss i hans soffa med hundra filtar och kollade på "Mysteriet på Greveholm" och drog lite repliker till det. Trots att jag satt i både jacka, scarfs och 3 filtar så höll jag på att frysa ihjäl. Men så upptäcker vi att han inte har något fönster. Istället sitter det en träskiva för och det drog ju som in i sjutton ! Men vid halv 2 så pallrade jag & kinesen oss hem i alla fall.

Det var en riktigt rolig och sjuk kväll igår. Vi gjorde allt i nyktert tillstånd med. Det är lite illa ...

Kommentarer
Postat av: Gert

Heja Greveholm! Var dom imponerade över att du hade varit där på riktigt? ;)

2008-08-30 @ 13:01:07
Postat av: Carlsson

Hade skit roligt :) Det måste vi göra om ;D

2008-09-01 @ 17:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0