Kräftskiva !

     Datum: 2008-08-31 Kl: 13:02:48
Igår var jag på kräftskiva med mina föräldrar. Det var någon slags "reunion" från förr så jag var tvungen att följa med. Det var väll rätt tråkig 80% av tiden, men kvällen hade några få ljuspunkter. En av dom var när Maddes kille Simon (båda är studenter) ville att Madde skulle starta en blogg så att hon kunde tjäna en miljon på den och sen sälja den. Varför, undrade hon då? Då säger han: "Jo, för då kan vi börja äta fläskfilé!" Stackars pojk som inte har råd med fläskfilé i sitt studentliv.

Sen var det också en väldig rotation i soffan på övervåningen jämte mig. Jag satt och kollade på tv med Jonas och hans kompis. Först kommer mamma och sitter ett tag, men går sen ner för att det var fika. Sen kommer Simon och sätter sig och kollar, men efter ett tag känner han sig tvungen att gå ner eftersom han är över 20 år. Men sen går det en liten stund och då kommer han trippandes upp i trappan igen och slå sig ner. Sen så kommer Madde upp för att hämta ner honom igen, men så viskar han: "Jag kommer tillbaka när jag lyckas smita igen". Men hon höll honom nog i ett hjärngrepp för han återkom aldrig igen. Men näste man på schemat var Andreas som slog sig mer en gärna ner och kollade.

Vid 2 var vi i alla fall hemma och då var det march i säng.

Kommentarer
Postat av: Hanna

SÅ IN I HELVETE! Jag ska försöka mitt bästa:D

2008-08-31 @ 19:57:48
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0