Ledig !

     Datum: 2008-08-29 Kl: 14:02:55
Idag har min kära skola gett mig ledigt. Eller ledigt och ledigt, det är hemstudiedag vilket innebär att vi får några uppgifter som vi ska göra hemma. Vi gjorde 1/4 av uppgiften på bussen hem igår men nu har man resten kvar. Tyvärr har jag ingen som helst lust att göra dom nu heller. Men jag vet ju att jag måste, men kanske inte idag?

Det finns heller inget att äta hemma, men jag tänkte att jag håller mig till runt klockan sex. För då kan jag nog sätta igång att tjata till mig kinamat. Bra där !



Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du ge dig fan på att vi kommer ;D

2008-08-29 @ 23:12:02
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0