Liseberg

     Datum: 2008-08-10 Kl: 20:21:29

I lördags drog vi som kunde som sagt till Liseberg. Det var ganska mycket folk där så det blev rätt mycket köande. Men någon gång får man stå ut med det med. 
Det var i alla fall skit kul och vi tvingade upp dom rädda i värstingkarusellerna och Paulina var en av dom. När vi satt högst upp i höjdskräcken så var hon inte glad, och kollade gjorde hon inte heller även fast jag försökte bända upp ögonen på henne. 
Sen var vi och kollade på Pandavision också och jag och Paulina dunkade ihop våra huvuden så det blev en jävla smäll för att vi blev skrämda av en bokstav som kom flygande mot oss. Klantkarin på oss två.



Marcus & Jocke köpte en heliumballong att ha roligt med.
Fy satan vad roligt det blev !




Heliumballong - Kom till Plopp
Uppladdat av lifeaccordingtomickan

Sen på kvällen när det var dags att lämna Liseberg så behövde vi ett akut "sista balder åk" som nästan kostade oss en övernattning på Göteborgs Centralstation. Vi han med tåget med en minuts marginal, efter krångel med spårvagnar, hjälp av gubbe, telefonsamtal till SJ och lite annat. Men till tåget han vi, även om vi var tvugna att springa över hela Göteborg och genom hela centralen med folk som tittade och skrattade åt oss.  
Men halv 3 låg jag faktiskt i sängen redo för att sova i Jockes stuga. Eller nej, inte i en säng, i en soffa. Pga att en Calle tydligen var för fin för att ligga på en soffa, så han skulle promt ha min hästens utdragbara säng upbyggd av altanstolsmadrasser. Så adjöss med utsträckta ben för min del under hela den natten.

Men dagen var bra ändå, trots en mindre bekväm natt ! ;D

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Vad bra :D

2008-08-12 @ 17:25:32
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0