Meningslös torsdag !

     Datum: 2008-08-07 Kl: 14:36:41
Jag hade lika gärna kunnat jobba denna veckan för det häder ju ingenting av värde en då. Eller nej, det hade jag inte heller kunnat göra för det har jag verkligen inte ork till.
Denna dagen kommer bli lika pissig som den igår. Jag vaknade dock på ett strålande humör men det försvann när mammma kom hem och var tjurig och sen ska åka till mormor istället för att åka någonstans med mig. Så det lär bli oth hela dagen idag igen. Hoppas att Amanda kommer hem idag, det kanske kan bli en liten livsglädjehöjare i alla fall.

Det enda som har räddat min dag så här långt är att "Oprah Winfrey Show" handlade om något kul idag.
Först var Miley Cyrus med och pratade och sjöng lite och sen fick man se världens bästa flygplan.
Ja tack, säger jag till att resa i det flygplanet. Egna sängar, tv, 5 - stjärnig mat, vinkällare, pyjamas och mer där till.
Det kostade 7500 dollar tur och retur mellan Sidney & Singapore. Någon som har lust att bjuda en ensam själ så här idag ?

Nu blir det duschen och sen blir det oth...  ni kan mitt liv vid det här laget.
Ändrade planer, det är visst Cityakuten nu. Taaaaaack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0