Mina rutiner går förlorade !

     Datum: 2008-08-20 Kl: 20:34:23

Jag är redan på väg att falla ur mina nya rutiner och skolan tar död på mig. Jag skulle upp tjugo över fem idag för att duscha. När jag vaknade tänkte jag att nej, jag skiter i att duscha och sover 20 minuter till. Det var det i och för sig värt men det är på det här sättet det kommer att gå utför för mig när jag redan sviker mina rutiner.


Min massajgrupp har jobbat vidare idag dock utan vidare framgång till en början. Vi gick hela vägen till biblioteket enbart för att upptäcka att det var stängt. Ville man dö då eller ? Ja, det ville man.

 Vi fick tillökning i gruppen idag i form av Amela. Och nog gillade hon att prata om sådant som hade med tillökning att göra. Hela eftermiddagen hade vi ett hett samtal om könsstympning, omskärelse, killar och sexuella historier. Ida kände antagligen att det också var hennes grej att prata om för hon hängde på för glatta livet. 


För övrigt så tror vi att det var en rejäl babyboom året då 92: orna föddes. Bussen var fullsmockad när den kom idag och vi var bara ca 30 personer till som skulle smockas in. Det där hände aldrig förra året. Allt är ettornas fel, dumma, dumma ettor.


Jag vill också bara meddela att allt är som vanligt igen. Jag slocknade som en sten så fort jag kom hem från skolan idag. Precis som vanligt med andra ord

Adjö !


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jagn ny blogg, hoppas du vill följa mig där istället

2008-08-20 @ 20:42:38
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0