My weekend.

     Datum: 2008-08-17 Kl: 20:52:49
Jaha, vart har jag varit de senaste dagarna för inte har jag uppdaterat här i alla fall. I fredags var det fest i alla fall. Efter ett litet nyckelproblem så blev festen helt okej. Inte toppen bra, men helt okej i alla fall. Det mest positiva är att jag gick en jäklans lång runda och för en som inte tränar så ofta så var det en ganska bra grej. Jag klappade en igelkott också den natten. Det har jag aldrig gjort förut och det kan jag förstå nu i efterhand för det sticktes. 
På väg hem sedan från festen så blev jag & Hanna förföljda av två utlänningar som sa att dom skulle "följa oss hem". Dom tog Hanna på röven och kastade en glasflaska på oss så att det flög splitter hej vilt. Scarey people.

Lördagen spederade jag i pyjamasen fram till klockan åtta på kvällen då jag upptäckte att mitt smink och diverse pryttlar var hemma hos Jocke. Så efter det hade jag en kvart på mig sen skulle jag sitta i en bil på väg till en ny fest i SS. Jag ångrar att jag åkte med och det gjorde Hanna med. Fy satan vad tråkigt det var. Jag & Hanna spenderade 90% av tiden på gående fot i jakt efter lite mat, men det var lönlöst. Det slutade med att vi hade gått ca 5 km i iskall atmosfär utan någon som helst glädjehöjare på hela kvällen. Eller vi ringde Ida, så Ida & Carlsson kom och det var väll det som räddade vår kväll. 
Vi blev för övrigt stoppde av polisen på vägen hem också. Jag höll på att skita på mig men det blev en solskenshistoria av allt ihop tack och lov.

Idag har jag spenderat hele dagen till städning samtidigt som min lillebrors kompisar har skjutit mig med knallpulverpistoler i röven. En mycket lyckad dag med andra ord.

Jag kollade klart på sista säsongen av OTH idag, så nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0