Party all night long !

     Datum: 2008-08-01 Kl: 16:13:03

Idag är det festligheter hela dagen och hela natten. Nu har vi nämligen ett sådant hejdundrande trevligt släktkalas för min lillebror som fyllt 13 år. Vi har så roligt med våra kristna stockholmskusiner så att jag har gått och gömt mig. Födelsedagsbarnet själv får underhålla dom för det är ju trots allt på grund av honom som dom är här. 

Tillråga på allt så är dom bruna som idioter båda två efter bara en vecka i Danmark och inte bryr dom sig över det heller.
Själv har man varit på Cypern en vecka, solat som en jude dag och natt vid kusten för att bli något sånär brun och som tack för min ansträgning kommer mina kusiner och slår mig med hästlängder i alla fall.

Ikväll blir det i alla fall fest under arrangering av Amanda. Kommer bli toppen !
Hanna är antagligen överlycklig nu över att det äntligen är fredag så att hon får ta på sig sin nya party-outfit.
 
Nu väntar jordgubbstårtan - det ända positiva med den här tillställningen.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:vad kul att du tycker det :D

2008-08-01 @ 16:23:30
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fan vad gött med en resa.

2008-08-04 @ 12:16:17
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0