Permanentning & Barnpassning

     Datum: 2008-08-27 Kl: 19:03:45
Idag permanentade jag min farmor i skolan och det gick faktiskt ganska bra. Hon blev riktigt stilig med pudelfrilla och nyklippta toppar. I mina pauser passade jag Sofias modells barn och hon gilalde mig faktiskt. Beviset fick jag av att hon spydde, för mamman sa att hon spyr i närheten av dom hon gillar, alltså mig. Lilla Tyra var så liten och tjock och gosig att bära runt på. Som tack för att Sofia permanentat Karins hår och för att jag tydligen lekt med hennes barn lite så bjöd hon oss på McDonalds. Fattar ni vilken fest eller ? McDonalds, på en ooonsdag !? Så det blev fest i kalssrummet för våran del.

På eftermiddagen orkade inte vår lärare fixa något att göra åt oss så vi fick göra vad vi ville. Dumma som vi var så valde jag & Sofia att läggaa håret på varandra. Läggning är sådant man gör på tanterna men vi hade hoppats på fina lockar men vad trodde vi egentligen ? Det blev bara lite vågigt häng typ. Totalt misslyckad och efter hemfärden i regnet så såg man ändå ut som en slickad katt. Det firade jag genom att fläska i mig 4 kakor så fort jag steg innanför ytterdörren. Men jag hade rättigeheter till dom för det var trots allt jag som bakat dom.

Sista dagen i skolan imorgon för det här veckan. Jag är nämligen ledig på fredag. Eller nästan, hemstudiedag...

Kommentarer
Postat av: Gert

Passande att din bror klev innanför dörren precis när jag läste din blogg xD

2008-08-27 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0