Permanentrullning !

     Datum: 2008-08-26 Kl: 19:19:54
Jag har inte så mycket mer att säga än att jag har rullat permanent hela dagen. Verkligen alla mina timmar i skolan idag. Inte gick det så bra heller och inte kommer det gå bättre imorgon då jag ska permenenta min farmor.

Den enda höjdpunkten idag var att jag & Linn åt bara vi två tillsammans i matsalen för första gången och det invigde vi med pizzafisk. Man har ju hört talas om godare invigningsmat må jag säga.

Det var en trevlig bussresa hem i alla fall. Kickos skickade ett sms till mig och undrade varför jag inte hade sett honom...Han satt nämligen precis jämte mig typ. Sen skickade Hang sms lite längre bak i bussen och töntade sig. Tillsist blev det godisfest och dom inbjudna var jag & Kickos som fick godis av Hang & Hoof. Vilken fest !

Önska mig lycka till imorgon !


Kommentarer
Postat av: Hang

Festligt värre !

2008-08-26 @ 22:52:17
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0