Poängjakt !

     Datum: 2008-08-22 Kl: 17:19:47
Idag hade vi poängjakt i skolan vilket gick utt på att vi skulle springa runt i stan och göra olika saker som vi sedan fick poäng för. Vi sotd till exempel mitt i stan vid en fontän och sjöng samtidigt som en gubbe fick filma oss så att vi fick bevis på det. Sen gick vi till posten och bad dom göra en nummerlapp åt oss. Vi gick också till en bilaffär och bad om ett fakta blad om deras nyaste bil. Killen i affären trodde typ vi var dumma i huvudet.  Sen pantade vi en burk, lånade en bok och gick skotkärra utanför folkhögskolan. Vi gjorde lite mer skit med, så jag hoppas vi vinner nu.

Nu måste jag börja fixa mig för insparken. Inte för att jag ska sparkas in, eller ens går på den skolan. Men ska Paulina dit, så ska jag dit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0