Redovisning för ettorna ...

     Datum: 2008-08-21 Kl: 18:53:18
Redovisningen för ettorna idag gick väll sådär. En myra viskade till mig att jag tydligen hade råkat säga "samuraj" en gång istället för "massaj" men spelar roll, det låter ju typ lika dant i alla fall.
Efter alla redovisningar så skulle vi umgås med ettorna vilket slutade med att vi direkt gick på stan. Jag minns väll vad två ettor i vår grupp hette för dom var dom enda som pratade. Dom andra var tysta som möss och hade mobilerna upptrykta i ansiktet. Sen fick vi sluta tidigare i alla fall och det är alltid uppskattat.

Imorgon är det fredag och då ska vi umgås med ettorna och treorna igen tror jag att någon sa. Vi får väll se vad det blir som står på schemat.

För övrigt så hade vi fått en überskön soffa i korridoren idag men den stod där ungefär lika länge som idrott & hälsa - killarna kan hålla sig borta från våran våning. Alltså ungefär lika med någon timme. Så den har dom självklart varit och hämtat och bärt upp till sig så nu äger vi ingen soffa längre.

XOXO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0