Skolan

     Datum: 2008-08-29 Kl: 11:10:10
Igår i skolan så hade vi vår första lektion i SVenska B. Jag hade tänkt mig att vi kanske skulle leka lite då eller så, men icke så nicke. Vi satte direkt igång med att skriva om det svenska språket genom tiderna. Men som tur väl var det bara ett litet arbete som skulle vara färdigt redan samma lektion.

På eftermiddagen hade vi också vår första lektion i marknadsföring (?) tror jag att det var i alla fall. Aja, skit samma jag minns inte riktigt men i alla fall så skulle vår nya lärare presentera sig. Hon ser ganska kool ut för hon går runt i värsta slimtajta party-outfits som knappt räcker över röven så man tror att hon är riktigt tjejig, men så säger hon så här: "Hej, jag heter Camia. Jag gillar att göra saker i betong och att skate-a (stavning?)". Whaaaat ? Betong och åka skateboard i party-outfits och stora öronhänge ? Det var ju inte vad man hade tänkt sig precis. Men hon verkade i alla fall ung och bra, och den här kursen kommer nog gå riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0