Ta mig till ett liv !

     Datum: 2008-08-06 Kl: 17:42:54

I förra inlägget sa jag att jag skulle ha en fortsatt trevlig dag. Det blev inte så.
Min dag har bestått av endast  oth, allmänt dator och ätande. Lite telefonprat med Paulina nu med.
Vi planerar för full hals för att få igenom Lisebergresan på Lördag och det ser faktiskt ganska ljust ut nu.
Tyvärr går det ju aldrig att fixa så att det passar alla och det är ju lite synd.

Känner att jag vill se Camp Rock igen på denna misslyckade dag så den laddas ner.


Kommentarer
Postat av: Giang

Jao det är tråkigt, men vafan jag & Csson ska försöka komma in på Liseberg så fort vi bara kan :D

2008-08-09 @ 08:06:14
URL: http://giiang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0