At Joakim's !

     Datum: 2008-12-21 Kl: 15:25:39


Efter Lund igår så släppte mamma och pappa av mig hemma hos Joakim. Det var nämligen tänkt att vi skulle klä Jockes julgran. Men när det väl gällde så fick ingen vara med för Jocke tyckte vi inte kunde se "mönstret" som familjen Bladh har i sin julgran. Men Marcus kvalade tydligen in och fick vara med.

Jag rotade runt lite ibland familjen Bladhs julklappar och där hittade jag en julklapp till deras katt Pysen. Han skulle få en råtta enligt Jocke. På paketet stod det i alla fall "God Jul Pysen Önskar Joakim med familj". Hur sött är inte det ?



Resten av kvällen satt vi och glodde på tv och hetsåt popcorn. Vi kollade på kändisars svindyra hus och Love Actually. Men Bn bytte fråb Love Actually till Polisskolan mitt i filmen och då blev jag tjurig. Marcus var på mig hela kvällen för han var sugen på att slåss och efter att han eldat på min strumpa och halvt bränt upp min fot brakade helvetet löst. Men både Jocke och Marcus höll fast mig för att kittla mig så jag kom inte så långt. Men jag tog till det ända självförsvar jag kan och det är att bitas. Jag bet så hårt att Jocke trodde jag hade bitit av hans nerver, stackars barn. Men man har ju inte kanintänder för inte liksom ?

Kommentarer
Postat av: Hang

OMG! MARCUS SER UT SOM ETT LITET BARN!

HAHAHAHAHAHHAHA! SOM TYP I SEXAN!

2008-12-21 @ 15:40:19
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0