At my house !

     Datum: 2008-12-13 Kl: 23:28:45
Idag har jag absolut inte gjort ett skit men senare på kvällen så kom Marcus & Jocke. Ingen hade ätit så vi bestämde oss för att göra mat och det blev kyckling, klyftpotatis och currysås. Det blev så jäkla gott så jag till och med tog två gånger och det är inte ofta jag gör det. Snacka om att dom där killarna kan laga mat när dom vill i alla fall.


Senare på kvällen fylldes det på med lite Bn, Fidde och Rasmus. Det spelades lite guitarhero men det gick snabbt över till snöbollskrig mot min lillebror och hans kompisar. Killarna verkade skrämma skiten ur dom för min lillebrors kompisar bönade och bad över att få gå hem och Samson sprang in i mitt hus och låste in sig på toaletten och kom inte ut förrens efter en halvtimme.

Vi spelade i alla fall lite jeopardy igen. Det har blivit vår nya grej verkar det som om jag får bestämma. Sen kollade vi lite på tv och sen spårade killarna ur och mig lyckades dom halvt slå ihjäl armbågen på. Efter det gick dom hem.

Nu är jag trött. Dom gör mig trött. Nu pratar jag med Hanna. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0