Dear Santa !

     Datum: 2008-12-26 Kl: 12:56:24
Eftersom jag fick allt på önskelistan och lite till av tomten så har jag varit fullt upptagen med det och därför varit lite passiv när det gäller bloggandet. Jag måste i alla fall ta kort på en julklapp som jag fick av min pappa och visa för er sen. Han är lite trög min pappa nämligen.

Jag fick Guitar Hero World Tour som jag ville ha så nu är jag rätt bra på trummor alltså. Rätt bra betyder när det gäller mig rätt dålig för ni som känner mig vet att jag inte har någon taktkänsla alls. Men när min bror har vaknat (han borde ha gjort det nu då klockan är 1 ?) så ska vi, eller åtminstonde jag öva mig mer.

Sen vill jag tacka Lisa som skrev att det antagligen ska stavas "Julen". Så nu blir det "julen" i fortsättningen då.

När det gäller julklappar är mina föräldrar nog bäst ändå. Dom gör mig aldrig besviken ♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

Ha en trevlig fortsättning!

2008-12-26 @ 13:41:02
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Lisa

Kanske med bindestreck påpekar min kära pojkvän här nyss; Jul-en..fast vad vet han? Han är ju bara en prettyboy! ^^

2008-12-28 @ 01:35:35
Postat av: Anonym

jag vill spela vinternoll 2!

2008-12-28 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0