♣♥♦

     Datum: 2008-12-26 Kl: 18:10:33
Drog hem till Jocke igår och checkade in hans nya julklappar. Det lilla äcklet hade fått sig en skit frän tuch-dator.  Skärmen var skit stor och så kunde man måla på den med händerna. Han hade ju fått annat också men datorn var det ända av intresse den kvällen av förståliga själ. Killarna upptäckte att man kunde ta as roliga bilder med camen så jag, Jocke och Marcus satt och fulade oss på löpande band. Får jag tag i bilderna ska jag bjuda på dom här.


Det spelades även en hel del poker men vi damer gick ner och kollade på Svensson Svensson - filmen istället.
Vi var även med August och hämtade Malin och då upptäkte vi att alla gatlyktorna i mitt område hade gått sönder. Det var kolsvart överallt. Skit äckligt.

Mina kusiner är här nu. Roligare har man haft vill jag lova. Men snäll som jag är så ställer jag upp på en kusineftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0