Expo !

     Datum: 2008-12-17 Kl: 21:04:38
Har jobbat på Expo hela dagen. Hade en klippkund på förmiddagen och jag var så otaggad. Jag sa typ inte ett skit utan bara klippte, tog betalt och gick och satte mig. Jag hade ingen lust helt enkelt. På eftermiddagen hade jag en kund som skulle permanentas. Självklart drog det ut på tiden lite så hann inte med bussen förrens fem över fyra.

Mellan min första och andra kund så var vi några stycken som hade ett ganska långt hål så vi tänkte att vi skulle snitsa till det lite inne där vi sitter och äter. Resultatet blev riktigt fräsigt med tanke på att vi jobbade efter mottot "vi tager vad vi haver". Så vi rotade runt i alla förråd och fixade och donade. Det låg en massa tegelstenar på golvet som var för tunga för att vi skulle orka bära bort dom så Lisa tog sakerna till fånga och byggde ett bord. Resultatet av makovern blev så här: (inte för att ni stackars satar vet hur det såg ut innan, men ändå.)





Pappa snickrar vidare på min garderob och eftersom det är "Bonde söker fru" på i bakgrunden så går han runt och sjunger: "Bögen från Smögen söp sig förmögen."

Nu ska jag måla naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0