Fredag kväll !

     Datum: 2008-12-13 Kl: 18:38:11
Igår kväll så blev det Idolfinalen för mig och Hung hemma hos Rasmus. Dom andra var ute och roade sig på annat sätt ett tag. När dom kom tillbaka så spelade vi juniorjeopardy fast innan vi äns hann börja så hade Rasmus hund Max försvunnit men Jocke hittade honom tillslut. Jag var i alla fall bäst på jeopardy och killarna sög, särskilt Bn.
Sen försökte jag spela lite piano men det gav inte mycket resultat även fast Rasmus försökte lära mig lite.

Jag gillar när vi spelar sällskapsspel och inte kollar på film. Men eftersom det antagligen bara är jag som tycker det är kul så lär det väl fortsättas med film ändå i framtiden.


Söta Max ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0