Godmorgon, I'm up late !

     Datum: 2008-12-02 Kl: 08:35:01
Märker ni vad sen tjag är uppe idag. Det är det jag gillar med praktik. Jag börjar klockan nio vilket i stort sett ger mig 2 timmars sovmorgon plus att jag inte behöver stressa på morgonen. Jag börjar med att sätta på tvn så jag kan ligga i sängen och kolla på Rix MorgonZoo i en halvtimme. Sen sätter jag mig vid datorn lite och sen sätter jag ingång med morgonbestyren. Ett av dom viktigaste är att jag sätter på datorn som jag bär med mig in och ut i varje rum där jag har på låten "Because of you" som jag skriker ut till med min härliga morgonstämma. Det är ett måste att sjunga den om och om igen, ett begär jag har skaffat mig sen igår.

Som tack för att jag inte behövde stressa den här morgonen så brände jag mina första par mackor nu. Det blir nog stressigt ändå. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0