Godnatt alla skithögar som har blivit lite bättre !

     Datum: 2008-12-04 Kl: 21:59:54
Den jävla skitdagen har blivit lite bättre nu på kvällskvisten. Det var nämligen inte alls så jobbigt att klippa Sara som jag trodde det skulle bli. Det var precis det jag behövde. Jag kom på att jag nämligen är bäst i världen på att klippa hennes frisyr. Det är alltid ni killar som förstör. Men jag lever ändå efter mitt och Hannas motto: Hellre killar än tjejer.
Fick i alla fall en trevlig pratstund med henne och några skratt. Jag kom på att jag inte har skrattat ordentligt sen Sofia var här. Inte konstigt att jag mår som jag gör. Sara gav mig för övrigt 100 spänn för att jag klippte henne. Det är  vad jag kallar en riktig tjej ! Ta efter henne gott folk.

Nu ska jag sova. Jag är helt slutkörd efter en dag på praktiken.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ! tur jag kom så du fick klippa mig då!;D<3

2008-12-11 @ 12:58:55
URL: http://saraajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0