Groda + Vatten = Prins ?

     Datum: 2008-12-28 Kl: 18:34:59
Jag har ju som sagt lovat att visa er en utav julklapparna jag fick av min pappa. Pappa tyckte att jag var för seg på att skaffa mig en pojkvän så han tänkte att han skulle ge mig en istället i form av en present köpt på Teknikmagasinet.


Det gick ut på att man skulle hälla på vatten i burken när grodan satt där inne. Sen skulle man vänta i fem minuter vilket vi gör här. Sen efter det så började det sakta men säkert komma fram en prins...



Nu står han på mitt rum och växer. Han ska bli lika stor som burken efter 72 timmar. Han har en bit kvar så som det ser ut nu.

Kan också tillägga att min storebror fick en "låtsasköttätande växt", min lillebror något konstigt ägg som hade gått sönder och en pruttkudde och mina kusiner fick en växande trädgård och två muggar. Allt detta köpt på Teknikmagasinet för en rimlig summa enligt min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0