Icas egna varor, som jag köpt själv !

     Datum: 2008-12-08 Kl: 20:42:48
Jobbade från 9 - 18.20 idag och det tar på krafterna mina vänner. På morgonen var jag extra snäll så jag la i lite färg i Carins hår och sen gav jag henne massage. Man måste ju fjäska lite om det ska bli någon praktikplats i framtiden.

Idag gjorde jag även någonting som jag aldrig trodde att jag skulle våga göra dom närmaste åren. Jag var nämligen tvungen att ringa till två kunder och ändra deras tider. Men det gick faktiskt ganska bra, dock kom jag inte hela vägen fram till dom utan till deras familjemedlemmar istället. Kan inte folket hålla sig hemma om dagarna när jag ringer.

Jag har även varit på Ica två gånger idag och dom som jobbade där kollade på mig som om jag var dum i huvudet. Första gången jag var där var på förmiddagen och då handlade jag toapapper, toalett och städgrejer, glödlampor, disktrasor och lite annat smått och gott. Andra gången var på eftermiddagen och då klampade jag in för anda gången för att köpa disktrasor och tandkräm bland annat och självklart var det samma kille i kassan. Funderar på att bli bundis med honom eftersom vi ändå ses så ofta. En annan som jag också skulle kunna bli bundis med är damen på apoteket. Eftersom jag var där 3 gånger förra veckan och pratade med samma dam alla gångerna så måste hon tro att jag låg på dödsbädden, eller att jag var ett freak eftersom jag köpte kattmedicin. But who cares ?

Det var allt.

Kommentarer
Postat av: Majken

Haha ja! Kan se framför mej hur har sitter där och funderar på om det verkligen ser rätt ut ;D

2008-12-08 @ 21:04:31
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0