I'm going over to the other side for a while .

     Datum: 2008-12-28 Kl: 23:52:48
Nu känner jag att det inte kommer komma något mer vettigt ur denna dag så jag går här med i sängen. Med mig tar jag ett styck GG - avsnitt tillsammans med ett styck sovbindel. I morgon väntas shopping med vänninorna. Jag fick mamma till att betala min nyårsklänning. Känns rätt bra med tanke på den ekonomiska kris jag för tillfället är inne i. Men jag ska försöka förvalta mina små pengar väl och sen får vi se om det leder till pappas plånbok eller om jag faktiskt klarar mig på egna ben.

Seventeen Candles.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart tusan laddar du ner alla GG-avsnitt? :P

2008-12-29 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0