JÄVLA SKIT DAG !

     Datum: 2008-12-04 Kl: 19:24:02
Förmiddagen var helt okej, inte mycket kunder alls. Jag tvättade och stylade Julias hår och hon klippte mig, så nu är det inte så mycket hår kvar, på tjockleken alltså. Sen lunchade jag i min ensamhet och kollade på Supernanny.

Eftermiddagen var ett jävla helvete. Skulle klippa min lillebror och som jag redan visste så suger jag på att klippa killar. Detta lilla spektakel tog mig 3,5 timme för jag visste inte hur jag skulle göra och jag kunde inte få hjälp så ofta eftersom dom hade kunder. Men efter fyra frisörers medverkan så kom vi hem vid halv 7. Slet precis av mig alla håriga kläder och slängde mig i sängen efter att ha stått upp konstant i fyra timmar men vad händer ? Det ploppar upp en liten ruta på msn där det står: "Kunde du klippa mig idag?". Verkligen vad jag behövde, ville gå och dö ! Men jag hade lovat så lika bra att göra det. Har dock inte något emot personen i fråga, kände bara inte för det just idag. På med "happy face" igen bara.

Allt känns så jävla hopplöst nu. Jag kan ingenting och jag behöver så mycket träning men har ingen ork och mitt liv är skit. Alla andra är så mycket bättre och kan tänka logiskt medans jag verkar ha en förkalkad köttbulle till hjärna istället.

JAG BEHÖVER SÅ MYCKET MER ÄN VAD JAG HAR, SER INGEN DET ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du frisörlivet blir bättre jag lovar. en dag lossnar det. been there done that!

2008-12-08 @ 21:18:22
URL: http://jorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0