Jockis !

     Datum: 2008-12-22 Kl: 23:45:01

Idag fick jag min vilja igenom så vi kollade på Ensam Hemma. Det var dock med våld för det var ingen av dom som kollade självmant. Marcus & Jocke gick åkte till Ica och gjorde sen mat. Min enda trogne vänn var August som snällt satt med mig och kollade utan att klaga.

Jag var även ute och patrullerade en runda med Gert & Amanda runt om i byggderna. Ganska trevligt må jag säga.

Nu är jag tillbaka hos Joakim och det spelas poker för fulla muggar. Själv får man sitta vid datorn och vara DJ. Det är liksom inte precis någon som har frågat mig om jag vill vara med. Killar alltså.


Detta är vad Jocke bjuder på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0