Lördag !

     Datum: 2008-12-06 Kl: 13:41:57
Vad har denna dagen att erbjuda då ? Bor man där jag bor så är det i stort sett ingenting. Än så länge så har dagen erbjudit gårdagens kinamat och "Pippi Långstrump på de sju haven". Precis så roligt har jag haft det. Det enda som räddar denna dagen lite är att jag vet att Hanna sitter 15 mil bort och har precis lika tråkigt, antagligen har hon inte ens gått upp än.

Jag vill hitta på något roligt idag precis som alla andra dagar. Tänkte festa till dagen genom att gå och duscha i alla fall.



Sommar kanske ?

Kommentarer
Postat av: Hanna

det kan du ge dig fan på. Och btw så gick jag upp vid halv tolv och hjälpte mamma att rensa bland våra foton.. jag såg modellbilder från när jag var liten. jag var ju rätt snygg! den här dagen kan gå och dö.. jag ska liksom ut och köra BIL? då kan du förstå vad nivån ligger på.

2008-12-06 @ 15:48:58
URL: http://hannanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0