Onsdag !

     Datum: 2008-12-10 Kl: 18:55:59
Hemma från tha praktik nu. Dagen flöt på utan några skamligheter. Gick faktiskt bara ett enda ärende och det var för att hämta hamburgare på Cofféa. Dom hade en tidning där som jag ville läsa i under tiden jag väntade men jag han inte mer än öppna den innan det var klart. Det är det negativa men denna snabba värld. Man hinner inte ens snylta på andras tidningar längre.

Precis när jag skulle hem kom Fredrik & Rickard in och lämnade mina vantar som tydligen har varit hemma hos Fidde den senaste tiden. Dom köpte även "det gröna vaxet med lila kork" som säljer som smör i solsken. Blev dock inte att vi tog följe hem då dom skulle fläska i sig en kebab före.

Måste bara säga också att jag ringde en kund idag (igen!?) för att boka om en tid och som jag trodde så var det min gamla vaktmästare Karl-Erik som jag hade när jag gick på lågstadiet. Trevligt att ta sig ett snack med honom och tiden gick utmärkt att ända. En toppenbra kund med andra ord och självklart en toppenbra uppringare.

Nu blir det 90210 och något onyttigt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0