Praktik, dag 2 !

     Datum: 2008-12-02 Kl: 22:15:19
Den här dagen gick mycket fortare än igår även fast det fanns mindre att göra. Jag sprang några ärenden och köpte en ny nokialaddare till Sofie och lite mjölk och saft. Eftersom Sofie är klantkarin och glömde sin mat i sin mans bil så fick jag springa till hotellet och köpa "tisdagsfläsket" som dom tydligen kallade det.

När jag kom tillbaka med maten så såg jag att vi hade fått finbesök i salongen, nämligen Joakims mamma Anki. Så då blev det lite snack med henne och hon tyckte tydligen inte om sin gamla färg då hon uttryckte sig som att hon kände sig som en "inköpt hora". Fick henne även till att beställa en tid för Jocke hos mig eftersom han tydligen inte har tagit sig i kragen och gjort det själv.

På eftermiddagen kom mamma som jag slingade och klippte. Dock tog det lite längre tid en beräknat så vi kom inte där ifrån förrens vid halv 7. Då var det direkt till stationen för att hämta Sofia som ska slagga här och sen direkt och beställa pizza, samtidigt ringa pappa och be han hämta min cykel på salongen.

Nu har vi i alla fall kollat på GG och det var för bra för att jag ska orka vänta en hel vecka till för nästa. Men nu måste vi sova. Är helt slut efter att ha jobbat från 9 - 18.30.

Kommentarer
Postat av: Majken

Var har du praktik? :)

2008-12-03 @ 15:20:56
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0