Sista dagen på praktiken !

     Datum: 2008-12-12 Kl: 18:44:55
Idag var det som sagt sista dagen på praktiken. Även fast det har varit lite upp och ner och långtråkigt ibland så var det ändå ganska tråkigt att det var sista dagen idag. Men jag kommer antagligen tillbaka till våren så det är ju ingen fara egentligen. Jag, Julia & Jennifer var ute och åt idag på lunchen och det var faktiskt trevligt. Kul att prata lite utanför jobbet, men dock så lyckades jobbet göra sig påmint då det hoppade fram hårstrån i maten hela tiden från kläderna. Vi hade ett trevligt samtal om kristendomen med och vi stod inte riktigt precis på samma sida men vad gör det ?

Klippte min pappa på eftermiddagen och det gick faktiskt bra. Till och med så att jag kände mig lite stolt när jag var färdig.
Min pappa är en bra kund. Han sa bara: "Om jag somnar eller dör eller någonting så väck mig innan halv sex bara." Det är bra, då känner man sig inte stressad och kan koncentrera sig bra. Prata slipper man också vilket är ett litet plus i kanten för det kan köra ihop sig när man måste ha igång tankeverksamheten samtidigt som man ska prata.


Adjökens praktiken !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0