Söndag !

     Datum: 2008-12-14 Kl: 19:22:00
Jaha, vad ska jag bjuda på idag då ? Det har inte hänt så mycket idag men ändå ovanligt mycket med tanke på vad jag brukar ta mig för på en söndag. Jag har i alla fall vart med mamma och handlat lite och jag köpte faktiskt en julklapp till min storebror. Så Jimmy du ska köpa något till mig för 100 kronor. Jag satte ribban och snål som jag är så tycker jag 100 kronor är bra. Annat är det med Linn som har en budjet på 100 kronor som ska räcka till hela familjen.

Eftersom mina föräldrar var ute och festade till det igår så blir det pizza ikväll. Det sitter som en smäck kan jag lova och mina byxor lär med snart börja sitta som en smäck om jag fortsätter i den här riktningen.

För övrigt så pratar jag med min pappa på msn. Det är ovant och det tar tid att få ett svar.

Kollade även på filmen  Wild Child idag och den var helt okej bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0