Superfredag !

     Datum: 2008-12-05 Kl: 23:42:07
Här har vi humörsvängningar. VIlken dag det var idag då. Värsta superfredagen ! På förmiddagen så hade jag och Jennifer inte så mycket att göra så då tonade jag hennes hår. Hon lärde mig lite bra knep, hon är ju trots allt ett år äldre. På eftermiddagen klippte jag Kajsa helt själv utan hjälp och det gick prima ballerina. Carin hittade faktiskt inte alls så många fel när hon kollade klippningen och jag blev stolt som en pannkaka. Senare på eftermiddagen klippte jag Kajsas pappa och det trodde jag skulle gå åt skogen men ack så fel jag hade. Med lite (ganska mycket) guidening av Carin så klarade jag det galant och jag fick öva på lite sax över kam. Johan blev i alla fall urläcker !

Jag känner mig så stolt idag så det är inte klokt. Snacka om att jag känner någon som är bra ! Vad pratade jag om igår egentligen ? ...

Tack Sorro för peptalket !

Kommentarer
Postat av: Sofia

det var så lite så ;) den lilla ödmjukhet som finns i mig funkar bra ibland ;)

2008-12-06 @ 12:37:03
URL: http://holmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0