Tisdag !

     Datum: 2008-12-16 Kl: 18:26:33
Skolan gick helt okej fort idag. Jag rullade bara en permanent och fönade volym. Vi var även borta en sväng på Tinas Ö och kollade på tjejerna som spelade match. Dom förlorade tyvärr med 3 - 0 men dom var ju bättre än mig ändå så. Sofia har varit arg som ett bi hela eftermiddagen så henne har det inte gått att prata med.

Precis när jag steg innanför dörren idag så ringde Robbin och ville bli klippt. Snäll som jag är så fixade jag det och det var rätt trevligt att få sig en uppdatering om vad som händer i herr Jonssons liv också. Vi ses ju inte så ofta nu för tiden.

Min mamma gör köttbullar idag och min pappa ska sätta upp min garderob. Kanon ju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0