Tisdag

     Datum: 2008-12-30 Kl: 16:28:59
Sov ända till halv ett idag på grund av min tidiga uppstigning igår. Gick upp och gjorde fiskpinnar och potatismos till frulle och satte mig och kollade på "Varghunden 2". En film som vi har haft i våra ägor de senaste tio åren men som vi båda redan bestämt var dålig utann att vi sett den. Förutfattade meningar är dock till för att brytas vilket vi gjorde idag. Filmen var faktiskt helt okej. Eller, ingen vanlig människa i min ålder skulle tycka det men jag är ju inte så vanlig så jag har rätt till att gilla den.

Nu sitter jag, ruttnare än på länge och äter chips och kollar lite på GG. Jag hörde rykten om att jag ska till Jocke idag med tanke på hur mycket dom saknade mig igår. Det kommer bli ett jävla liv när dom ser hur jag ser ut. Men idag orkar jag faktiskt inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0