Tisdag !

     Datum: 2008-12-09 Kl: 18:30:06
Idag mina vänner har jag varit på Ica två gånger. Första gången var det för bananer och andra gången för mjök. Allt jag gör handlar om katter känns det som. På väg till Ica mötte jag Icakillen som var på väg hem. Jag glodde på han och han glodde på mig. Han fattade väll att det var Ica som gällde för mig igen. Jag har även varit på apoteket för fjärde gången och snackat med min nya bundisdam. Nu måste hon garanterat tro att jag är avliden.

När jag stog och skulle diska lite kaffekoppar så stod det en växt i diskhon så det blev lite knivigt. Det kan hända att det kom lite diskmedel på det men det får den ta. När jag stog där och diskade fick jag en flashback från när jag var liten. Då var nämligen jag hemma hos Rebecca Malmström en gång och dumma som vi alltid har varit så fick vi för oss att vi skulle schamponera in alla deras växter som hennes mamma hade ställt in på toaletten. Kan säga som så att några dagar senare vad alla växter döda och jag & Rebecca hade absolut ingen aning om hur det hade gått till.

För övrigt så var Sofie glad som en lärka idag och det utav tre anledning. För det första så såg hon en domherre på gräset och det sa hon att det är inte ofta man ser det. Sen som skänkt från ovan fick vi nya produket och därmed sån där smällplast ni vet. Sofie blev i eld och lågor och slet till sig plasten och satte sig och smällde för glatta livet samtidigt som hon pratade med din man i telefon. Hans kommentar ur telefonen var: Det låter ju som ett helt fyverkeri. Säg inte att det är smällplast du har fått tag i igen !?" Som ni hör så verkade det som att han såg det som ett problem och det förstår jag när hon efter attha hoppat upp och ner på alla plast ett tag och smllt det med fötterna säger superglatt: "Vad bra, jag kan ju ta med mig lite plast hem så har jag något att göra ikväll !" Oooookej ? (bonden Fredriks uttal).
Den tredje anledningan var för att hon hade fått en komplimang för hennes "Vallesjeans". Ni som vet vad Valles är för affär vet att lyckan är gjord om man får en komplimang för något man har på sig där ifrån.

Hela dagen har jag väntat på att gå hem för att få se det nya avsnittet av Gossip Girl. När väl det var dags så lät det ungefär så här:

Carin:
Michaela du kan gå hem nu om du vill ?
Michaela: Men inte ska väll jag ? Vad är klockan då ?
Carin: Jo, men hon är snart sex så du kan gå.
Michaela: OKEJ, TACK OCH HEJ MINA VÄNNER!


Kattmat och bananer från Ica.
Ica, mitt andra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0