Torsdag & Lucia !

     Datum: 2008-12-11 Kl: 21:56:16
Praktiken idag gick väll bra. Jocke kom som planerat och klippte sig även fast han höll på att glömma tiden. Klippningen gick ganska bra även fast jag bjöd på ett litet hål på ena sidan. Jag hade inte träffat Jocke på 2 veckor (!?) innan idag så vi hade faktikst ganska mycket att prata om. Jag har saknat honom jätte mycket. Antagligen har han inte saknat mig lika mycket men det skiter väll jag i. Jag vet att du kommer läsa det här Jocke så kom ihåg att jag är bäst i världen.

När jag kom hem så kom jag på att det var ju Luciakröningen idag. Tänkte att jag ringer Amanda och kolla om jag kan gå med henne men precis när Jonte svarar så ser jag Sara ute så då lägger jag bara på av ren reaktion. Lite ohyffsat men det var bråttom. Kom i alla fall iväg med Sara & Hang men Hang gick innan det ens hade börjat. I kyrkan var det mysigt och kände mig faktiskt riktigt ordentlig som var lite kristlig för en gång skull och jag sjöng ordentligt med i psalmerna. Synd bara att inte Malin blev lucia men det blir ju aldrig som man vill nu för tiden.



En rätt ful bild på två rätt snygga personer !

Kommentarer
Postat av: Gert

Vem blev det då? :O Hon var ju den ända som var söt?! Det går utför med Anderstorps Lucia!

2008-12-12 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0