Tv - time !

     Datum: 2008-12-06 Kl: 01:06:22

Har varit hemma hos Marcus ikväll med killarna och kollat på postkodmiljonären och Idol. Alltid lika kul när lilla landsbygden är med på tv och det är nog enda gången vi kollar på det programmet. På Idol var det bara jag som kollade för det verkade inte duga för killarna. Så jag låg i Marcus säng och kollade medan dom satt i källaren, det börjar bli lite av en tradition märker jag. Stackars SnyggRobbin åkte ut. Det skulle ju vatt han och Alice i finalen, men nu så är det Kevin istället. Han kommer vinna bara för att alla mammor röstar på honom för "han är ju så charmig". Alice ska vinna, så är det bara !


 Denna länken är till min kära vänn Hanna som sitter hemma och är på dåligt humör. Snacka om att det lilla flickebarnet gör bort sig på sin idoldejt. -->   http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.751215



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0