Utelåst !

     Datum: 2008-12-15 Kl: 21:14:54
Idag gick vi tidigare från UF-lektionen bara för att vi verkligen inte hade någonting att göra. Så kom hem en och en halv timme tidigare men det var väl dömt för att misslyckas. Jag hade nämligen ingen nyckel med mig och mamma var inte hemma. Så jag satt ute i en fucking timme och väntade på att min lillebror skulle komma hem. Jag frös så jag trodde att jag skulle avlida och arg som ett bi var jag och ja, jag kanske fällde någon tår till och från. Men enbart av ilska. När min lillebror väl kommer hem får jag reda på att min mamma jobbade över. Min mamma jobbar aldrig över ? Men just idag tydligen. Hur kan dom behöva jobba extra när det är lågkonja och om det nu ändå behövdes så kunde väll dom plockat in någon annan stackars sate istället.

Detta var väl guds straff till mig för att jag gick tidigare från lektionen. Den tackar vi för !

En sista grej också bara. Linn Svenssons stavning till walkie-talkie:
"HOKITOKIS"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0