Utvärdering om första praktikdagen.

     Datum: 2008-12-01 Kl: 20:55:47
Här följer två konversationer från msn där personerna utvärderar sin första praktikdag:


/- Michaela. säger: Utvärdering om dagen tack
Sofia säger: matt som fan
/- Michaela. säger: Jag med
Sofia säger: jag har inte gjort så mycket, kollat på, tvätatt ur färg och sopat
/- Michaela. säger: Samma här. Hur ska vi orka 2 veckor ?
Sofia säger: vet fan inte kommer knappt gå mina hälar dödar mig

/- Michaela. säger: Kan man få en utvärddering av dagen ?
Linn säger: bussen körde förbi mej på morgonen kom till salongen folket va trewwlit killen som jobbar där e avundsjuk på hans bög kompis för att dom har bad sex å spelar tvspel direkt efter pöket klippte 4 kunder skulle åka hem missadde bussen fick vänta i 2 timmar på pappa as pisse nödig hunrig å höll på att frysa ihjäl annars ha det vatt 4 av5 toastes kanonkul! sjdå?

Jag känner att jag Sofia ligger lite på samma nivå men Linn vill jag skjuta ! Hon lyckas alltid bli en favortielev och det blev ju inte bätte av att hon startade konverastionen med: "Gissa vem som fått jobb första dagen på praktiken till jullovet och kanske efter, uuuuuuuuh LINNSY".

Jag ska frälsa mig i cola nu. Känner att jag är värd det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0