We rock !

     Datum: 2008-12-28 Kl: 22:01:20
Idag har jag och en Hang sjungt Singstar ända upp till Gud och hans vänner. Min vackra stämma är inte alltid så vacker alla gånger måste jag kanske erkänna. Men den har en tillräcklig kraft till att få mina föräldrar att "åka iväg en liten sväng" i alla fall. Vi sjöng på Disney-skivan som jag fick låna av Marcus och det var kanonkul, 5 av 5 toasts.

Nu har jag lite GG - maraton med mig själv. Tro det eller ej så är jag faktisk hemma ikväll. Jag ska nämligen införskaffa mig en nyårsklänning i den stora staden Jönköping imorgon med några vänninor och vi ska åka redan klockan tio imorgon. Därav denna kristna kväll.

Tror faktiskt jag ska städa i min elektroniklåda. Den är nämligen full. Överfull faktiskt. Ändå är den långt ifrån full när det gäller vad jag fortfarande behöver.

Idag kom även den där Bonkabonka-bon Linn med skvaller. Saftigt skvaller. Jag vet mycket nu. För mycket för att ni andra ska känna er lugna. Som vanligt med andra ord ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0