Wish me luck !

     Datum: 2008-12-07 Kl: 22:06:53
Tänkte att det är dags att lägga in en tjatstöt nu igen angående årets julklappar. Det gäller att jag noga prioriterar, presenterar och beskriver vilka julklappar jag vill ha. Jag måste prioritera dom bästa först så att dom inte köper dom halv roliga istället. Jag måste också presentera de dyrare julklapparna på ett extremt bra sätt så att dom framstår som en bra och betydligt billigare sak än vad dom är. Jag måste också beskriva julklapparna så att dom inte fattar fel och köper fel sak. För då blir jag helt ärligt besviken.

Min plan det här året är att anfalla mina föräldrar en och en så att dom inte kan påverkas av varandra när dom ska fatta sina beslut. Jag har därför valt ut just detta ögonblick som det rätta då mamma redan sover och pappa kollar på tv. Det är nämligen söndag och pappa orkar nog inte disskutera så mycket och heller därför inte lägga märke till hur mycket den egentligen kostar. Så jag tänkte att jag skulle bege mig utåt mot tv-soffan nu och sätta igång årets julklappskampanj som jag inte tänker förlora. Jag har aldrig förlorat någon julklappskampanj och det ska förbli så detta året med.

Wish me luck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0