Yesterday !

     Datum: 2008-12-07 Kl: 19:01:23
Framåt kvällen igår så tog jag faktiskt tag i mitt liv lite och Marcus & Bn kom till mig. Anledningen var egentligen att Marcus ville bli klippt ... igen. Han är nog den kräsnaste människa som går att klippa. Antingen tar man för lite eller för mycket, eller så ligger det fel, eller för rakt, eller för tjockt. Men hälften av det är faktiskt hans eget fel för när jag klipper han så sitter han och hoppar på stolen, gungar med benen och vrider på huvudet, så det är inte lätt att få ett bra resultat på den killen. Men det blev trost allt ganska bra igår.

Efter det cyklade vi i alla fall i ilfart hem till Marcus för att han fick abstinens efter Pasta Carbonara och jag ville se "Britney - for the record". Jag & Bn lekte med Aida och la ut godisar som hon sökte efter med svansen i vädret. Sen skulle vi upp och kolla på alla avsnitt av julkalendern men vi kollade bara på ett sen började Bn spela poker på datorn istället. Jag kollade i den gamla avslutningskatalogen och Marcus sov. Bn var så rolig igår så jag tror han gick på överenergi och gipset hängde med !

02.30 slaggade jag.

Kommentarer
Postat av: Majken

hahahaha, markus :D

2008-12-08 @ 12:46:53
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0